Neem contact met ons op
Hoofdkantoor
Printerstraat 12
1033 RT Amsterdam
Winkeladres
Bezaanjachtplein 273
1034 CR Amsterdam
Whatsapp: 06-85243633 (alleen appen)
Let op! Wij zijn telefonisch niet bereikbaar. Je kunt ons alleen appen of mailen!!
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 19:00
Zaterdag: 08:00 - 18:00
Zondag: 10:00 - 17:00
Neem contact met ons op via onderstaand formulier. We reageren doorgaans binnen 24 uur. Check eerst onderstaande 'veelgestelde vragen' voordat je contact opneemt!
Bedrijfsinformatie
KvK nummer: 72978805
BTW nummer: NL 002312925 B45
Veelgestelde vragen
Ik zie niet alle producten in de webshop. Hoe kan dat?
Sommige producten zijn alleen 'winkelaanbiedingen'. Daarnaast verzenden wij GEEN diepvriesproducten, niet voorverpakte vlees of vis en grote zakken rijst per post. Je kunt deze dus alleen in de winkel verkrijgen. Reserveren is niet mogelijk.
Kan ik zuurzakken reserveren?
Nee, je kunt geen zuurzakken vooraf reserveren. Op onze social media plaatsen we een bericht wanneer de zuurzak weer online staat. Op dat moment kun je online je bestelling plaatsen. Let op; doorgaans is de zuurzak binnen 10 minuten uitverkocht, dus zorg ervoor dat je gelijk je bestelling plaatst.
Zijn de zuurzakken voorradig in de winkel?
We hebben een aantal zuurzakken in de winkel. Die kun je kopen, precies op hetzelfde tijdstip dat de zuurzak online staat. Het heeft dus geen zin om eerder te komen.
Ook in de winkel kun geen zuurzak vooraf reserveren.
Wat is het verschil tussen de zuurzakken die online staan?
De vorm en de smaak kan iets verschillen, omdat ze in verschillende weersomstandigheden rijpen.
De Surinaamse zuurzak is over het algemeen ook wat kleiner en daardoor betaalbaarder.
Mijn zuurzak is nog hard, of krijgt donkere plekken. Is hij verrot?
Je zuurzak moet eerst rijpen. Dit doe je door 'm te wikkelen in krantenpapier. Leg je zuurzak vervolgens op een donkere plek op kamertemperatuur.
Er kunnen donkere plekjes ontstaan (en zelfs schimmel op de schil of stam). Schrik daar niet van.
Je snijd je zuurzak pas open wanneer hij zacht is. Hij is zacht genoeg als je 'm met je duim kan indrukken.
Mijn items verdwijnen uit mijn winkelwagen. Hoe kan dat?
Het is zo dat de items in je winkelwagen niet voor jou zijn gereserveerd. Wanneer meerdere mensen dezelfde items in hun winkelwagen hebben en deze gaan afrekenen, dan verdwijnt het product (afhankelijk van de voorraad) automatisch uit je winkelwagen.
Ik wil graag samenwerken. Kan ik mijn producten opsturen?
Op dit moment hebben wij vaste leveranciers en gaan we geen nieuwe samenwerkingen aan.
Kan ik als influencer gratis producten ontvangen?
Heb je meer dan 25k volgers op TikTok of Instagram? Stuur ons dan een berichtje.
Ik heb gekozen voor 'afhalen in de winkel'. Wanneer kan dit?
Je kunt je bestelling gelijk ophalen!
Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?
We verwerken je bestelling uiterlijk binnen 72 uur. PostNL levert doorgaans binnen 24 uur en DPD binnen 2-3 werkdagen.
Let op: wij versturen vanaf vrijdagmiddag t/m zondag geen pakketten op, omdat PostNL niet levert op zondag en maandag.
Naar welke landen bezorgen jullie?
Nederland en België via PostNL.
Duitsland en Frankrijk via DPD.
Heb ik garantie op mijn bestelling?
Op etenswaren heb je geen garantie. We verpakken je pakketje uiteraard zo goed mogelijk.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ongeopende producten mag je binnen 14 dagen retourneren, zonder opgave van reden. Helaas bieden wij geen gratis retourneren aan. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Meld je retour aan via het contactformulier.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling achteraf nog te wijzigen.
Kan ik bij jullie terecht voor grootverbruik?
Jazeker. Neem contact met ons op via bovenstaand formulier.
Kunnen jullie producten produceren onder een private label?
Ja, we kunnen het product volledig naar uw wens produceren in de gewenste verpakking. Neem voor meer informatie contact met ons op via bovenstaand formulier.